Publicitat
Publicitat

Tovallons negres

Campofrío

Com escrivia Dani Sánchez en aquest diari, una campanya d'internet ha aconseguit "que alguns anunciants retirin la publicitat del programa que va entrevistar la mare del Cuco", condemnat per la desaparició de Marta del Castillo. El programa és La noria a Telecinco. Explicava Dani Sánchez que la dona va cobrar 10.000 euros, de la qual cosa és fàcil deduir que hi haurà qui l'envegi. L'empresa Campofrío, que va cancel·lar qualsevol espot al programa, ha vist "com el seu mur de Facebook es desbordava amb comentaris de suport a la seva decisió". Jordi González, per contra, els ha acusat "d'oportunisme".

Un anunciant té el deure de ser oportunista. I tot i tenir aquest deure, podria ser que hagués decidit no contribuir a causes tan fastigoses com la contribució al sou de la mare del tal Cuco. Sigui pel que sigui, el cas és que aquesta situació podria obrir una nova porta televisiva. Imaginem que alguns anunciants, a partir d'ara, no volen pagar segons quin tipus de programa perquè els surt a compte (en termes oportunistes). I que de la mateixa manera que algunes empreses, com Nestlé, patrocinen pel·lícules sense interrupcions, a partir d'ara hi ha empreses, com Campofrío, que et fan saber -a través d'un anunci, naturalment- que "no patrocinen" tal programa. Això acabaria sent un nou factor a tenir en compte a l'hora de produir programes. No només l'audiència.

Per contra, el problema que se li presenta a partir d'ara a Campofrío és monumental. S'ha retirat de La noria perquè van entrevistar la mare del Cuco. El gloriós dia que el mateix González va entrevistar Violeta Santander, que va ser tant o més repulsiu, no sabem si hi eren. Si és que sí, algú els pot dir que aquella entrevista, doncs, no els va repugnar. Em temo que, a partir d'ara, si es volen anunciar a la cadena de Belén Esteban, l'únic programa en què se sentiran còmodes és Más que coches.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT