Publicitat
Publicitat

LA LLAMBREGADA

Interessa un transport públic barat?

Suposem que vostè presidís una empresa de transports municipals. ¿Seria tan amable de contestar-me unes preguntetes? Sí? Moltes gràcies. ¿Voldria que la imatge que la societat té de l'empresa que vostè presideix fos la pitjor possible? Com a prestador d'un servei públic bàsic, ¿treballaria incansablement per ser la riota de la gent? ¿Actuaria de manera que tothom sospités que apuja les tarifes com i quan li rota, i com que no té competència, a qui no li agradi que vagi a peu, que és molt sa? Bé, doncs si ha respost afirmativament a les 3 preguntes, vostè té un gran futur al capdavant de l'Autoritat Metropolitana del Transport (ATM).

Es veu que costa molt sortir a argumentar els motius pels quals l'increment de preus és el que és. Una empresa normal tindria un senyor que vendria els augments de manera que potser tampoc no els acceptaríem, però almenys els entendríem, perquè tan imbècils no som. Una empresa normal, quan apareix una idea com la de Promobilletes.com, consistent a abaixar els preus de les tarifes a canvi d'incloure-hi publicitat, el que fa és, almenys públicament, aplaudir-la amb les orelles i aprofitar-la per posar-se una medalla. I més si la idea, proposada per dos enginyers de la UPC, et coincideix amb la setmana que apuges tarifes a sac. Qüestió d'imatge. Però com que l'ATM no és una empresa normal, la seva opció ha estat fer la impressió que la iniciativa els emprenyava molt.

Diuen que les dues parts s'han reunit. El contingut de la trobada és un misteri, però de moment la pàgina web està inactiva i els dos enginyers han desaparegut, mediàticament parlant. No dubto que l'ATM els deu haver comprat la idea. Perquè, ¿oi que seria absurd rebutjar la possibilitat de tenir un transport públic més barat? Sí, segur que els ha encantat la idea. I si la imatge que han aconseguit transmetre és la contrària és perquè som molt malpensats. Oi?

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT