Publicitat
Publicitat

I AQUÍ

Quan tot el món parla bé de tu

Ahir la festa al Camp Nou va quedar aigualida i curta per culpa del concert de Shakira (hi havia pressa) i el concert de Shakira va començar tardíssim per culpa dels jugadors del Barça (al final no hi va haver tanta pressa, ves per on). Ho deixo escrit perquè, ja que a més de ser campions cuidem tots els detalls, convindria haver prioritzat la festa popular i infantil d'aficionats a l'estadi per sobre de la festa privada a l'escenari. Però em ve molt de gust oblidar-ho de seguida i celebrar la dimensió mundial de l'èxit blaugrana en la premsa esportiva, un àmbit més lògic que el musical o social. Ahir titulàvem a portada "Ho ha vist tot el món" perquè la victòria es va veure reforçada per la unanimitat global en destacar que aquest equip és el millor, que no és trampós i que qui els n'acusa menteix. Ho va dir Piqué en paraules, però Messi, que no és de lletres, ho sap dir millor a la gespa. Que The New York Times publiqués ahir que el Barça seria capaç de jugar a sobre d'un armari o d'una taula de billar i tot i això impedir que el rival toqués la bola és la millor manera de fer callar els mentiders. Curiosament, The Wall Street Journal havia escrit que el Barça feia teatre, influït, suposo, per corresponsals establerts a Madrid. Però, per sort, el partit el veu el món i s'imposa la veritat. Tant de bo tinguéssim uns altaveus semblants, uns èxits comparables i un talent similar en altres àmbits.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT