Publicitat
Publicitat

I AQUÍ

El paper del periodisme ara i aquí

Des d'avui Público ja no arriba als quioscos. Ha estat una aventura valenta i progressista que feia una aposta per una Espanya més plural i que a més tenia un quadern diari en la nostra llengua. Desitjo que la via digital que exploren prosperi i lamento molt la desaparició en paper pels col·legues de professió, pels lectors i pel sector: la competència ens espavila i fa que l'oferta sigui més rica. També té problemes el diari La Mañana , però hi ha bones notícies, com l'aposta ferma de l'empresari Joaquim Vidal per El Punt Avui . És un moment crític, o sigui apassionant, i el periodisme n'ha de sortir reforçat, ho farà, i hi volem contribuir. La transició del paper al digital que vivim en directe i amb un peu en cada món requereix que els lectors mantinguin el seu compromís, que passa per pagar els continguts. Per això, en un dia de dol per a la premsa i en un moment difícil del sector, vull donar les gràcies als deu mil subscriptors, un 20% dels quals només digitals (i en augment), que no només us sentiu de l'ARA, sinó que el feu vostre. A més d'estar contents que ens en sortim, que creixem, que demà arribem al País Valencià, el repte és que us hi adheriu. Els models de negoci canvien i permeten (i exigeixen) innovar, però es manté l'essència del paper del periodisme: que algú et trobi imprescindible, valori la teva independència i -sobretot- la faci possible.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT