Publicitat
Publicitat

Novetat editorial

Random House Mondadori ofereix relats breus a 1,49 €

El nou segell digital del grup editorial, RHMFlash, vol convertir-se en l'iTunes de la literatura, venent relats de menys de 10.000 paraules a un preu molt assequible

RHMFlash, el nou segell digital de Random House Mondadori, ofereix a partir d'avui 25 relats preparats per ser llegits en versió digital. S'adapta així la producció editorial als nous tipus de lectura amb un contingut "perfecte" per "experimentar" i començar a llegir en els nous dispositius electrònics, segons ha explicat avui Carmen Ospina, responsable de l'àrea digital de RHM.

Cinquanta títols l'any
El nou segell editorial estarà disponible en tots els canals de venda de literatura digital i en tot el món, de manera que les seves obres poden arribar a usuaris d'Estats Units o l'Amèrica Llatina. Els relats procedeixen tant d'autors clàssics com contemporanis, com Ignacio del Valle, Jorge Dies, Andrés Pérez Domínguez, Paloma Bravo, Cristina López Barrio, Jordi Soler, Santiago Gamboa o Julián Herbert, de manera que David Trías, director literari de Plaza y Janés, ha convidat a unir-se al projecte tots els escriptors que desitgen obrir-se a aquest nou mercat.

Fins a final d'any, RHMFlash publicarà 25 relats més de format breu, perquè l'objectiu és posar anualment al mercat un total de cinquanta títols, molts d'ells inèdits, de manera que veuran la llum per primera vegada en versió digital, segons María Cases , directora literària de Debolsillo.

Més continguts de