Publicitat
Publicitat

xarxes

Facebook dóna més visibilitat a les actualitzacions dels usuaris

La xarxa ofereix un resum, a mode de titulars, de les activitats més importants dels contactes d'un usuari a la plataforma. També inclou la funció 'ticker', una columna al lateral de la pàgina en què es publiquen instantàniament les actualitzacions dels contactes, que recorda el 'timeline' de Twitter

Un cop més, i com ja comença a ser habitual, les novetats de Google+ solen precedir un nou anunci –o contraatac, segons com es vulgui interpretar– de Facebook. Per no trencar amb la tònica, la xarxa social de Mark Zuckerberg ha anunciat en el seu blog oficial un nou paquet de millores per donar més visibilitat a les actualitzacions dels contactes, i organitzar-los segons rellevància. La notícia arriba poques hores després que Google fes publica l'obertura oficial de la seva xarxa social a tothom, fins ara només disponible amb invitació.

La novetat de Facebook consisteix en un resum, a mode de titulars, de les actualitzacions més importants dels contactes d'un usuari a la xarxa social. La millora es justifica en els períodes de desconnexió dels usuaris, en què no veuen en temps real les activitats dels seus amics, i pretén evitar que hagin de navegar per totes les publicacions per ordre cronològic.

La companyia de Zuckerberg també inclourà els pròxims dies la funció ticker, una columna al lateral de la pàgina web on s'aniran publicant instantàniament les actualitzacions dels contactes, perquè l'usuari pugui seguir-los en directe. Una funcionalitat que, irremediablement, recorda el timeline de Twitter.

Facebook ataca, així, una de les febleses de la xarxa social, que fins ara no incloïa una manera senzilla d'interactuar amb les publicacions en temps real.

Més continguts de