Publicitat
Publicitat

xarxes socials

News Corporation espera tancar la venda de MySpace al juny

La companyia calcula rebre mitja dotzena d'ofertes per adquirir la seva xarxa social a finals d'aquesta setmana

El gegant de la comunicació nord-americana News Corporation preveu rebre mitja dotzena d'ofertes de compra de la seva xarxa social, MySpace, a finals d'aquesta setmana i tancar la seva venda al juny, segons ha informat avui The Wall Street Journal.

MySpace va ser adquirida per la companyia del magnat Rupert Murdoch el 2005 per 580 milions de dòlars (398 milions d'euros), quan encara era la xarxa social més popular d'internet. La companyia espera ara vendre's la xarxa per no menys de 100 milions de dòlars (68,5 milions d'euros).

Les empreses que, de moment, s'han mostrat interessades en el negoci pertanyen al sector de l'entreteniment i d'internet. Alguna de les companyies que es plantegen presentar ofertes per la compra de MySpace són l'empresa de capital privat Thomas H. Lee Partners, Redscout Ventures, Criterion Capital Partners i la plataforma de vídeos musicals a la xarxa Vevo.

Després de perdre la batalla amb Facebook pel domini de les xarxes socials, News Corporation va intentar posicionar MySpace com una eina dedicada a la música, l'entreteniment i els videojocs, però el projecte no va reeixir.

Segons informa Efe, el tràfic generat per MySpace al març va ser un 49% inferior que durant el mateix període el 2010 i va caure fins als 36,1 milions de visitants únics, les pitjors xifres des del febrer de 2006.

En l'últim trimestre del 2010, la divisió en la qual s'engloba la xarxa social dins de News Corporation va registrar pèrdues per 156 milions de dòlars.

Més continguts de