Mayte Martín, Sanjosex i Guillem Roma amb Judit Neddermann, al cartell de l'(a)phònica de Banyoles

La programació completa es presentarà amb una festa el 13 de maig, on Manel preestrena 'Jo competeixo'

Sanjosex actuarà divendres al Sant Andreu Teatre dins el cicle EnciSAT!, en un concert en què farà evidents els seus referents.
Acn
27/04/2016
1 min

BanyolesEl Festival de la Veu de Banyoles, (a)phònica, ha avançat alguns dels noms que formaran part del cartell de la 13a edició, que tindrà lloc del 24 al 26 de juny. El festival presentarà tota la programació el proper 13 de maig amb una festa al Claustre del Monestir de Sant Esteve de Banyoles, que comptarà amb el primer concert de Manel preestrenant el nou disc, 'Jo competeixo', que ja ha exhaurit entrades. La resta d'entrades es posen a la venda dijous 28 d'abril.

Del cartell, destaca l'actuació de Mayte Martín, considerada una de les grans renovadores de l'escena flamenca, que actualment està explorant la seva faceta de cantautora en el seu nou treball 'Tempo Rubato', que presentarà oficialment al festival el 24 de juny a l'escenari del Club Natació de Banyoles. La cantant torna al festival (ja hi va actuar el 2007) i presentarà cançons pròpies, arranjades per Joan Albert Amargós, amb un concert que es preveu d'intensa càrrega emocional.

L'estany també serà el marc de dos concerts més. El festival tornarà a pujar a la Barca Tiona músics i públic per gaudir del directe enmig de les aigües de l'estany. Enguany, s'han previst els concerts del cantautor bisbalenc Sanjosex, que repassarà les cançons del seu últim àlbum i d'anteriors treballs. El concert serà el 24 de juny a les 20.30 hores.

També actuaran dalt la barca el duet format per Guillem Mora i Judit Neddermann, que han decidit unir-se per a actuar al festival. El concert serà el 25 de juny, també a les 20.30hores. Les entrades per aquests tres concerts es posaran a la venda a partir de dijous 28 d'abril.

stats