Música

Taylor Swift revela la data del nou disc: 'The life of a showgirl' sortirà el 3 d'octubre

La cantant ha fet l'anunci al pòdcast del seu nòvio, el jugador de futbol americà Travis Kelce

BarcelonaTaylor Swift torna a agitar l’escena musical amb l’anunci del seu dotzè àlbum d’estudi, The life of a showgirl. L'anunci el va fer primer a través d’un compte enrere en la seva web i una aparició sorpresa en un vídeo promocional del pòdcast New heights, conduït pel seu nòvio, el jugador de futbol americà Travis Kelce. Dos dies després ha anunciat la portada, la data de sortida, el 3 d'octubre, i els 12 títols de les cançons, en què consta una col·laboració amb Sabrina Carpenter, justament del tema que dona títol a l'àlbum. Ja està disponible la prevenda del disc a través de la pàgina web de l'artista.

Cargando
No hay anuncios

La producció del nou disc ha anat a càrrec d'ella mateixa en col·laboració amb els suecs Max Martin i Shellback, que ja han treballat amb l'artista al disc Red i en cançons com Shake it off i Wildest dream. Swift ha compartit una llista de Spotify amb vint-i-dues de les seves cançons produïdes per ells. La cantant ha explicat que va enregistrar el disc durant l'etapa europea de la seva macro gira, i ha dit que viatjava a Suècia si tenia tres dies entre concert i concert. "Estava cansada però mentalment molt estimulada", deia al pòdcast.

D'aquí la portada del disc, una diva dins d'una banyera. Les imatges que ha publicat mostren que la nova era swiftie s'inspirarà en el look del cabaret dels anys 20 i 30. "L'àlbum tracta del que passava a la meva vida personal entre bambolines durant la gira, que va ser exuberant, elèctrica i vibrant. Sorgeix d'un lloc alegre, salvatge i dramàtic en el qual em trobava i aquesta efervescència es reflecteix en el disc. Com has dit, són temacles", diu al programa. Els títols de les cançons són The fate of Ophelia, Elizabeth Taylor, Father figure, Eldest daughter, Ruin the friendship, Actually romantic, Wi$h li$t, Wood cancelled!, Honey i The life of a showgirl.

Cargando
No hay anuncios

El nou projecte arriba en un moment clau per a l’artista, que al maig va recuperar els drets dels seus sis primers àlbums posant punt final a una llarga disputa amb el seu antic segell discogràfic. El seu darrer disc, de tot just fa un any, The Tortured Poets Department (2024), una compilació de 31 cançons que fan que qualsevol disc sembli curt, va aconseguir batre el rècord de reproduccions en una setmana a Spotify amb mil milions d'escoltes. I la seva última gira, The Eras Tour, també va ser tot un èxit i es va convertir en la més taquillera de tots els temps. Laswiftflation, joc de paraules entre el cognom de l'artista i inflació, és un terme usat per alguns economistes per definir l'impacte econòmic que generen els seus concerts a les ciutats on es programen.

Cargando
No hay anuncios