Destitueixen tres alts càrrecs de la BPA "molt propers a la direcció"

Així ho ha comunicat als treballadors la comissió gestora del banc, una decisió que podria arribar per ordre judicial

La seu de la BPA
Ana
02/04/2015
1 min

Andorra la VellaEls representants dels treballadors de Banca Privada d'Andorra han confirmat aquest dijous la destitució de tres persones "molt properes a la direcció" que han estat apartades del seu càrrec. Els ho ha comunicat la comissió gestora del banc, segons han indicat Xavier Bonell i Xavier Sendra, dos dels portaveus dels treballadors, i entenen que arriba per "alguna ordre judicial" i que està "sota secret de sumari".

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons han assenyalat, desconeixen l'origen o la causa d'aquesta decisió però saben que són persones que "participen en els claustres de la direcció general", encara que no n'han volgut facilitar els noms.

Arran de la intervenció del banc, els administradors nomenats per l'INAF ja van cessar, el passat 12 de març, els membres del consell d'administració de l'entitat i tres membres més de la seva direcció general. Posteriorment, el conseller delegat de l'entitat, Joan Pau Miquel, va ser detingut i es troba actualment en presó preventiva.

stats