La marca de moda Caramelo demana el concurs de creditors
La firma va tenir unes pèrdues de 15 milions d'euros el 2012. Prepara un ERO per "redimensionar l'empresa i que torni a ser rendible"
BarcelonaLa firma de moda gallega Caramelo ha presentat aquest dilluns el concurs voluntari de creditors després de diversos exercicis amb pèrdues, segons ha informat la companyia en un comunicat.
El 2012, Caramelo va tenir unes pèrdues de 15 milions d'euros, i aquest resultats han empitjorat en el primer trimestre del 2013, ja que "fan preveure un volum de dèficit de caixa per a aquest exercici que la companyia ja és incapaç d'afrontar", expliquen.
En l'últim any, l'empresa ha desenvolupat un canvi en el model de negoci per aplacar "l'excessiva exposició" de l'empresa al mercat espanyol. La companyia ha confirmat que, conjuntament amb el concurs, presentaran un expedient de regulació de l'ocupació (ERO) per "redimensionar l'empresa i que torni a ser rendible", tot i que no han precisat quants treballadors afectarà.