MUNDIAL 2014
Esports17/06/2014

Del papa Francesc a una roda de premsa amb humor: els millors anuncis argentins del Mundial de futbol

Els publicistes argentins han utilitzat l'humor i la passió per escalfar el Mundial

Toni Padilla

BarcelonaLa cadena de televisió TyC va publicar abans del Mundial un vídeo en què agafava les imatges de la missa del papa Francesc, argentí, a Rio de Janeiro. Ordenant talls de veu del Papa, aquest sembla que parli de futbol, i afirma que s'imagina "Lio a Rio", en referència a "Lio" Messi.

La marca Claro ha fet una sèrie d'anuncis en què imagina com un grup d'aficionats busca solucions per anar al Brasil. En un d'ells, pacten una forma il·legal i curiosa de creuar la frontera...

El diari esportiu 'Olé', amb humor, recorda als seus lectors que no són "periodistes argentins". Ells són "argentins periodistes" que, amb picaresca, fan preguntes a rodes de premsa d'alemanys, uruguaians i anglesos.

Cargando
No hay anuncios

En un dels seus anuncis, Coca-Cola defineix la vida com una cosa molt similar a un partit de l'Argentina.

YPF aposta per imatges de jugadors, com Messi i Mascherano, quan eren menuts. Imatges d'altres èpoques amb un missatge emotiu.

Cargando
No hay anuncios

Finalment, Coca-Cola va fer un anunci en què buscava un protagonista de la final del Mundial del 1978: un aficionat que no tenia braços però va decidir celebrar el primer Mundial guanyat per l'Argentina saltant a la gespa.