MUNDIAL 2014
Esports 17/06/2014

Del papa Francesc a una roda de premsa amb humor: els millors anuncis argentins del Mundial de futbol

Els publicistes argentins han utilitzat l'humor i la passió per escalfar el Mundial

Toni Padilla
1 min

BarcelonaLa cadena de televisió TyC va publicar abans del Mundial un vídeo en què agafava les imatges de la missa del papa Francesc, argentí, a Rio de Janeiro. Ordenant talls de veu del Papa, aquest sembla que parli de futbol, i afirma que s'imagina "Lio a Rio", en referència a "Lio" Messi.

La marca Claro ha fet una sèrie d'anuncis en què imagina com un grup d'aficionats busca solucions per anar al Brasil. En un d'ells, pacten una forma il·legal i curiosa de creuar la frontera...

El diari esportiu 'Olé', amb humor, recorda als seus lectors que no són "periodistes argentins". Ells són "argentins periodistes" que, amb picaresca, fan preguntes a rodes de premsa d'alemanys, uruguaians i anglesos.

En un dels seus anuncis, Coca-Cola defineix la vida com una cosa molt similar a un partit de l'Argentina.

YPF aposta per imatges de jugadors, com Messi i Mascherano, quan eren menuts. Imatges d'altres èpoques amb un missatge emotiu.

Finalment, Coca-Cola va fer un anunci en què buscava un protagonista de la final del Mundial del 1978: un aficionat que no tenia braços però va decidir celebrar el primer Mundial guanyat per l'Argentina saltant a la gespa.

stats