HANDBOL

El Barça d'handbol negocia amb el porter danès Niklas Landin

El jugador del Rhein-Neckar Löwen arribaria per cobrir la possible sortida d'Arpad Sterbik al Vardar Skopje

Gonzalo Romero
06/05/2014

BarcelonaEl Barça d'handbol ha obert negociacions per incorporar el genial porter Niklas Landin, segons ha informat aquest tv3. L'internacional danès, que amb tant sols 25 anys és un dels tres millors porters del món, milita actualment al Rhein-Neckar Löwen. El jugador del conjunt alemany arribaria per cobrir la possible sortida del també porter Arpad Sterbik al Vardar Skopje, equip al qual se l'ha relacionat des de fa mesos. Amb el fitxatge de Landin, la direcció del Barça d'handbol, d'aquesta manera, contrarestaria brillantment la marxa d'Sterbik. L'internacional amb Espanya de 34 anys, tot i l'interès dels macedonis, té contracte amb vigor amb l'equip català. El conjunt dirigit per Raúl González i liderat pel jove Álex Dujshebaev, té la intenció de reforçar la seva porteria amb un jugador de primer nivell com és el blaugrana.

Després de quedar-se a les portes de la Final Four de la Champions de Colònia, el Vardar vol donar un pas cap endavant i formar una plantilla del nivell dels millors conjunts europeus. L'actual porter blaugrana arribaria al conjunt macedoni i compartiria posició amb Milic, un dels homes amb més de futur entre els tres pals de l'handbol del vell continent.

Cargando
No hay anuncios

En aquest context entraria el brillant Landin. El porter, que fa només unes setmanes es va enfrontar al Barça als quarts de final de la Champions –on va quallar una actuació brillant amb 16 aturades a Mannheim i 15 al partit disputat al Palau Blaugrana–, és un dels porters amb més futur del panorama mundial. Titular amb l'actual líder de la Bundesliga Alemanya i amb la subcampiona europea i mundial, el danès també té ofertes del Kiel i el PSG. El vigent campió de la lliga alemanya busca un porter de primer nivell que no ha tingut des de la marxa de Thierry Omeyer. El conjunt d'Onesta, tot i contractar precisament al veterà francès per les dues properes temporades, trobaria en Landin el substitut perfecte per l'espanyo Sierra, qui ha signat amb el Pick Szeged de l'exseleccionador Pastor.

A banda del canvi de cromos a tres bandes entre Rhein-Neckar, Barça i Vardar, la situació també afectaria a Gonzalo Pérez de Vargas –jugador blaugrana cedit al Toulouse francès–. De materialitzar-se l'arribada de Landin al conjunt blaugrana, el jove porter espanyol seguiria un any més a l'equip de la LNH. L'any vinent, d'aquesta manera, el Barça comptaria amb Saric i Landin sota pals. No seria fins la temporada 2015/16 que el jugador format a les categories inferior del club català tornaria a Barcelona. A més, l'equip de Raúl González, després de contractar jugadors de primer nivell com el lateral esquerre croat procedent de l'Hamburg, Blazenko Lackovic, també estaria interessat en fer-se amb els serveis dels també blaugranes Lazarov i Rutenka, segons tv3.