BARÇA

L'empresa de 'smartphones' OPPO es presenta com a nou patrocinador oficial del Barça

Aquest acord, per tres anys, significa la inversió més gran en patrocini d’una empresa xinesa en un club de futbol europeu

El Barça i l'empresa de 'smartphones' OPPO han oficialitzat aquest dimarts a Pequín l’acord de patrocini que van signar el 31 de maig i que s'allargarà tres anys. Un acord que significa la inversió més gran que una empresa xinesa fa en concepte de patrocini amb un club de futbol europeu.

Durant l'acte, l'espònsor oficial del club ha desvelat també l’edició FC Barcelona del telèfon mòbil R7 Plus.

Fruit d’aquest acord, gestionat per l’oficina blaugrana a Hong Kong, que estableix OPPO com a patrocinador oficial en la categoria de telefonia mòbil i tauletes per als pròxims tres anys, el Barça i OPPO col·laboraran en diferents projectes com ara esdeveniments de futbol, associació d’imatge per a diferents campanyes, activitats amb el primer equip i anuncis de televisió amb cinc jugadors.

D’aquesta manera, OPPO ja es fa visible durant els partits del primer equip al Camp Nou després del seu debut el 29 d’agost com a teló de fons al partit contra el Màlaga. Aquest és el primer acord de patrocini global que el Barça confirma a la Xina i el segon que signa el club en aquest territori des que el 2013 va obrir l’oficina a Hong Kong, i es va convertir així en el primer club de futbol de la Lliga a assolir aquesta fita.

Més continguts de