ESPANYOL

Joan Capdevila: "L'arribada d'Aguirre ha estat un revulsiu, ens feia falta"

El lateral esquerre de l'Espanyol evita comparar l'actual entrenador periquito, Javier Aguirre, amb l'anterior, Mauricio Pochettino

Efe
22/01/2013

Sant Adrià de BesòsEl lateral esquerre de l'Espanyol Joan Capdevila ha assegurat aquest dimarts que l'arribada del tècnic Javier Aguirre "ha estat un revulsiu" que feia falta a l'equip i que el nou tècnic és la persona "ideal" per al canvi que buscava el club.

El defensa català, però, no ha volgut "comparar" l'actual tècnic amb l'exentrenador blanc-i-blau Mauricio Pochettino. "Amb l'anterior les coses no funcionaven i l'entitat va decidir fer un canvi. No és que un sigui millor o pitjor. Els jugadors ens hem adaptat a la seva filosofia", ha comentat.

Cargando
No hay anuncios

El futbolista no ha volgut, no obstant això, caure en l'eufòria: "Anem pas a pas i estem sortint de la zona perillosa. Hem d'anar escalant a poc a poc, és la millor manera. No podem parlar d'Europa en aquests moments. Tenim deu partits a fora i vuit a casa, encara no està res fet ni molt menys".

Pel que fa al seu moment personal, Capdevila ha confessat que està "millor que abans". El seu protagonisme ha anat de menys a més a l'equip en minuts disputats i ara és titular amb Aguirre. "Des del primer dia vaig venir a sumar, i si pot ser des del camp millor. Hauria preferit guanyar i no jugar", ha dit.

Cargando
No hay anuncios

El lateral esquerre, d'altra banda, ha explicat que la plantilla "està prou preparada per a la Lliga" i que, si arriba algun fitxatge més, "serà avalat pel cos tècnic" i els ajudarà a sumar.

Finalment, Capdevila ha defensat l'aposta d'Aguirre per un joc sense complicacions: "No estem fent un gran futbol, però sí pràctic. El tècnic ens va dir que havíem de sortir del fang. Al final ningú recordarà si hem fet un gran partit o no, hem de sumar".