L'equip espanyol de Fórmula 1, HRT, es posa en venda
El fons d'inversió TC II S.a.rl., actual propietari de l'escuderia, ha confirmat que "manté converses amb diversos grups interessats en la compra de l'equip"
El fons d'inversió TC II S.a.rl., actual propietari de l'escuderia espanyola de Fórmula 1, HRT, ha anunciat que té com a objectiu vendre l'equip abans de que acabi l'any i que per això "estem mantenint converses amb diversos grups interessats en la compra de l'equip".
"L'actual direcció de HRT espera poder tancar l'acord de venta durant les properes setmanes, i així permetre que l'equip pugui seguir avançant i sent un referent a la Fórmula1 actual, després de tots els avenços aconseguits durant aquesta temporada", senyala l'escuderia en un comunicat.
La direcció de HRT afegeix al comunicat que creu que "ha arribat el moment de deixar pas als nous inversors" perquè l'equip "segueixi creixent amb nous suports financers". "Estem segurs que el potencial esportiu de l'equip és enorme i la presència de nous inversors pot impulsar-lo exponencialment".
HRT F1 Team, que aquesta temporada compta com a pilots amb Pedro Martínez de la Rosa i Narain Karthikeyan, es va convertir en el primer espanyol de la història en obtenir la llicència per participar, a partir del 2010, en el Campionat Mundial de Fórmula 1.