L'Espanyol reforça el seu atac amb el fitxatge de Simao Sabrosa
Simao Sabrosa ja és jugador de l'Espanyol per a les dues temporades vinents. L'extrem portuguès, ex de l'Atlètic de Madrid i del Barça, reforça a cost zero la davantera del club blanc-i-blau.
BARCELONA.Simao Sabrosa es va convertir ahir en el cinquè fitxatge de l'Espanyol de cara a la temporada 2012/2013. L'extrem portuguès va passar ahir la revisió mèdica després de rescindir el contracte amb el seu anterior club, el Besiktas turc, i serà blanc-i-blau durant els dos pròxims anys. Simao enceta així la seva tercera etapa al futbol espanyol després de formar part del Barça -dues temporades- i de l'Atlètic de Madrid, on va arribar a convertir-se en un dels capitans d'un equip guanyador de l'Europa League i de la Supercopa d'Europa.
El fitxatge de l'extrem portuguès, de 32 anys, no té cap cost per a l'Espanyol, tenint en compte que Simao va rescindir el seu contracte amb el Besiktas -on ha jugat l'últim any i mig amb un balanç de 62 partits i 13 gols- per poder jugar a Cornellà-El Prat. Dilluns vinent serà presentat davant l'afició i lluirà el número 20 a la samarreta.
Experiència a la davantera
Amb Simao, el club blanc-i-blau reforça la seva davantera amb un extrem experimentat i que coneix bé els camps de la lliga espanyola. El portuguès va arribar amb 20 anys al Barça amb l'objectiu de substituir Luis Figo -per qui el Madrid va pagar els 60 milions d'euros de la clàusula de rescissió-, però no va reeixir i va tornar a Portugal, al Benfica, on va marcar 95 gols en 227 partits. Unes xifres que van despertar l'interès de l'Atlètic de Madrid, on l'extrem portuguès va assolir els títols més importants de la seva carrera: una Europa League -contra el Fulham- i una Supercopa d'Europa contra un Inter de Milà que tot just es refeia de l'adéu de José Mourinho direcció al Santiago Bernabéu.
L'arribada de Simao no exclou que aterri a Cornellà-El Prat un davanter centre, prioritat de la direcció tècnica fins al 31 d'agost. Felipe Caicedo, objectiu número 1, ja està descartat, de manera que els responsables esportius de l'Espanyol seguiran garbellant el mercat. Fins ara, a més de l'extrem portuguès, han arribat al club blanc-i-blau Sergio Tejera, Wakaso Mubàrak, Diego Colotto i Joan Capdevila. L'objectiu: no patir en la segona volta com ha passat els últims anys.