Els LKXA Extreme Barcelona es reinventen i s'obren als espectadors
El Parc del Fórum s'està preparant per acollir aquest cap de setmana un esdeveniment d'esports d'acció que aspira a compaginar la competició dels millors 'riders' mundials amb l'experiència dels aficionats
BarcelonaEl Parc del Fórum s'està preparant per acollir aquest cap de setmana els LKXA Extreme Barcelona, un esdeveniment d'esports d'acció que aspira a compaginar la competició dels millors 'riders' mundials amb l'experiència dels espectadors, que podran fer ús d'algunes instal·lacions.
A diferència dels X Games, un espectacle pensat per a l'espectador televisiu, el festival combina la competició de més alt nivell amb un gran ventall d'activitats complementàries obertes al públic, amb l'objectiu de donar cabuda a la participació activa tant d'atletes com d'aficionats i públic en general.
Els organitzadors s'han esforçat, a més, per homogeneïtzar els formats de les competicions amb l'objectiu de fer-les més entenedores per als espectadors. L'assistència estimada és d'entre 35.000 i 40.000 visitants.
Les entrades estan ja a la venda a través de la pàgina web dels L