Toyota renova la gamma del seu model més venut, l’Auris

L’Auris no és únicament un dels turismes que ocupa una de les posicions més importants del segment dels compactes al mercat espanyol, sinó també el model més venut de la marca japonesa en aquest país. Tot i això, i conscients del grau d’acceptació que té aquest cotxe, des de la firma plantegen ara una revisió de tota la gamma que, bàsicament, significa una millora dels elements de seguretat, equipament, confort i multimèdia.

Als nivells d’acabat ja coneguts fins al moment d’aquest cotxe -Business (antigament conegut com a Live), Active i Advance- ara s’hi afegeix un quart esglaó, el Feel! Aquesta versió nova incorpora detalls exclusius de disseny, tant a l’interior com a l’exterior del cotxe. A fora ara està equipat amb llandes d’aliatge de 16 polzades, vidres enfosquits, insercions cromades a la carrosseria -que també mostra alguns detalls del color negre teclat, tant de moda últimament a la majoria dels cotxes-, i un color blau exclusiu d’aquest nivell d’equipament. A dins, seients esportius, entapissats de color blau, consola amb insercions de cuir negre, i una instrumentació dual meter que combina dues grans esferes i pantalla LCD.

Cargando
No hay anuncios

L’oferta de motors no presenta canvis, amb un propulsor de gasolina de 132 cavalls, amb canvi manual o automàtic; dues opcions dièsel, manuals, de 90 i 124; i l’híbrid amb la famosa tecnologia de Toyota que ja hem vist en altres models, que dóna 136 cavalls amb la utilització d’un canvi automàtic.

De tot l’equipament disponible cal destacar, sobretot, el sistema multimèdia Touch 2, que incorpora pantalla tàctil d’alta resolució, vint idiomes de funcionament, dispositiu de mans lliures Bluetooth, càmera posterior, connexions per a iPod i MP3, més tots els displays que aporten la informació pròpia del cotxe i que permeten als usuaris gestionar les connexions multimèdia. Tot això es pot complementar amb el navegador Go, que ofereix informació del trànsit en temps real i permet fer recerques directes amb Google Street View.