influencers

'Ecoinfluencers' i la Patrulla #SensePlàstic s'uneixen per recollir residus a la Barceloneta

La trobada va aplegar un centenar de voluntaris que van recollir més de 7000 deixalles

Quan Instagram posa en perill el planeta

Un compte denuncia actituds perjudicials i irresponsables d''influencers' amb el medi ambient

Resolt el misteri de l’ou d’Instagram

Un anunci a la Super Bowl ha revelat que tot formava part d’una campanya sobre la salut mental

Els quatre millors balls de l'estiu: de Lindsay Lohan a Mónica Oltra

Les nostres 'celebrities' i els seus malucs han marcat el ritme –o no– des d'arreu del món

Klout, l'eina que mesura la influència a la xarxa, tancarà el 25 de maig

El nou enfocament de la missatgeria el deixa fora dels plans de Lithium

Jesucrist Instagramer

De professió: viatger d’Instagram

Amb milers de seguidors a les xarxes, els professionals dels viatges recorren el món fent fotos

Els dubtes a l’hora de triar producte ja són història

Picker posa les recomanacions dels ‘influencers’ a disposició dels usuaris perquè puguin seleccionar entre 700 milions de referències

Anna Pascual:“El sector dels ‘influencers’ esclatarà”

Directora executiva d’InManagement

Anna Pascual: "El sector de los 'influencers' estallará"

La madre de Dulceida dirige una empresa de representación de 'influencers'

Si et portes bé a Facebook t’estalviaràs la fiança del pis

Traity converteix les dades personals que escampem per internet en una targeta de presentació personal

‘Influencers’, moda, sexisme, art

"No quedava gaire clar què feia Dulceida en una gala de premis de cinema"

Montse Sotorra:“D’arrugues tinc les que tinc. I vull inspirar”

Amb un any s'ha convertit en tot un referent a internet per a dones que reivindiquen la bellesa de la maduresa

La fàbrica d’‘instagramers’ que enamora les marques

21 Buttons és una aplicació creada per dos catalans que connecta les fotos dels ‘influencers’ amb el comerç electrònic

Know your enemy

“Les noies de fins a 35 anys compren compulsivament, i ho volem aprofitar”

Fundador i CEO de Bitrendy, ‘start-up’ dedicada a la venda de roba d’‘influencers’

El negoci de penjar un missatge patrocinat a les xarxes socials

Les persones amb molts seguidors a internet guanyen grans quantitats de diners gràcies a l’eficàcia dels ‘social media’ per arribar als consumidors

EDICIÓ PAPER 13/06/2019

Consultar aquesta edició en PDF