Tres morts en l'atac a un vehicle policial a Cisjordània

Excavadores israelianes destrossen carrers de la ciutat de Jenín, al nord de Cisjordània, en el cinquè dia d'ofensiva israeliana al nord del territori palestí
1 min

Un tiroteig contra un vehicle policial israelià prop d'un control militar a la zona d'Hebron, al sud de la Cisjordània ocupada, ha deixat tres morts aquesta matinada, segons els serveis d'emergència israelians. L'atac arriba en el cinquè dia d'ofensiva israeliana al nord del territori palestí.

El ministre de Seguretat Nacional israelià, l'ultra Itamar Ben Gvir, s'ha desplaçat fins al lloc dels fets aquest matí, on ha assegurat que aquests atacs són senyals "per a aquells que volen alliberar els terroristes", en referència als israelians que defensen arribar a un acord amb Hamàs per l'alliberament dels ostatges. "Són escòria, són assassins, són animals humans", ha etzibat Ben Gvir, tot i que encara no s'hagi trobat els autors del crim.

stats