Universitats

Augmenten un 56% les inscripcions als cursos de català de la Universitat Pompeu Fabra

La Universitat Pompeu Fabra (UPF) queda en la classificació del nou rànquing europeu molt per sobre de prestigiosos centres com la nord-americana Harvard.
1 min

Les inscripcions als cursos per aprendre o millorar el català a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) han crescut un 56 % l'últim trimestre. Entre el mes de setembre i desembre, 884 persones s'han apuntat a algun dels cursos de català de la universitat.

D'entre tots els cursos, destaquen els increments d'alumnes en el Programa d'Acollida Lingüística de la UPF, especialment del MOOC Catalan for Begginers de nivell A1.1, un curs en línia pensat per a debutants i que permet formar-se en aquesta llengua. Les inscripcions d'aquest curs han augmentat més del doble (130 %) en tan sols un any i ja registra més de 1.000 participants en cada curs.

Cursos per aprendre cultura catalana

A més també s'han duplicat els participants del Catalan Landing Program, un programa format per diferents cursos presencials de llengua i cultura catalanes que, durant el mes de setembre i a principis de cada trimestre, permet als estudiants i treballadors no catalanoparlants de la UPF adquirir els coneixements necessaris sobre Catalunya i la seva llengua.

stats