Audiències
Mèdia20/06/2012

L'Anglaterra-Ucraïna frega el mig milió i s'imposa en 'prime time'

L''APM?' arriba als 530.000 espectadors, però queda per sota del futbol en 'share'

Ara

BarcelonaL''APM?' s'està consolidant com l'únic espai capaç de plantar cara a l'Eurocopa. Aquest dimarts, igual que la setmana passada, ha superat el partit que enfrontava Anglaterra i Ucraïna pel que fa a la mitjana d'espectadors, tot i que –també com fa set dies– el futbol s'ha situat per davant de l'espai de zàping en termes de 'share', i ha estat més seguit durant els minuts en què totes dues emissions han coincidit. Així, l''APM?' apareix al segon lloc del rànquing diari –la primera posició és per al 'Telenotícies migdia'– amb 530.000 espectadors i un 16,3% de quota de pantalla, mentre que l'Anglaterra-Ucraïna emès per Telecinco surt just a continuació, amb una mitjana de 499.000 seguidors però una quota del 17,4%.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un cop acabat el duel entre l'Eurocopa i el programa de zàping de TV3, el domini va passar a mans de La Sexta, que va convertir la pel·lícula 'El beso del dragón', en el segon 'Taquillazo' més vist d'aquesta temporada, amb 351.000 espectadors i un 13,1% de quota de pantalla.

Cargando
No hay anuncios

Per cadenes, TV3 va recuperar un lideratge que durant els últims dies se li havia escapat:

1. TV3: 14,3%

Cargando
No hay anuncios

2. Telecinco: 12,7%

3. La 1: 9,3%

Cargando
No hay anuncios

4. Antena 3: 8,8%

5. La Sexta: 5,5%

Cargando
No hay anuncios

6. Cuatro: 4,9%

7. 8TV: 4,0%

Cargando
No hay anuncios

8. FDF: 3,2%

9. Neox: 2,6%

Cargando
No hay anuncios

10. Clan: 2,3%