Comunicació
Mèdia06/05/2011

El patronat de Fundacc buscarà la manera de mantenir el Baròmetre tot i la retallada

La Generalitat va retirar-li els dos milions d'euros de subvenció a principis d'abril

Redacció

BarcelonaEl patronat de la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (Fundacc), l'entitat que elabora el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, ha "constatat la voluntat" de tots els seus membres de "vetllar per la continuïtat" de l'organisme i de "trobar en les properes setmanes un model sostenible que pugui garantir" el manteniment dels objectius fundacionals de l'estudi i "la continuïtat del suport de la Generalitat de Catalunya", que a principis d'abril va anunciar que retallaria dràsticament els dos milions d'euros que aportava anualment al projecte, en el marc del pla general de retallades impulsat pel Govern.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La decisió, que no fa més que certificar el que ja havia avançat l'entitat en fer-se pública la retirada del suport econòmic del Govern, va ser presa en una reunió celebrada aquest dijous a la nit i en la qual estaven representats tots els patrons de Fundacc. Tot i que en un primer moment s'havia dit que la retallada de pressupost acabaria automàticament amb el Baròmetre, els seus responsables van demostrar des de bon principi la voluntat de tirar-lo endavant, que ara s'ha refermat.

Cargando
No hay anuncios

De fet, en un comunicat fet públic aquest divendres, Fundacc assegura que "continua desenvolupant amb normalitat la seva activitat" per mesurar el consum cultural i mediàtic català, una tasca que es va iniciar fa cinc anys i que es tornarà a visualitzar el dia 31 de maig, quan es publiquin els resultats de la segona onada d'aquest any i l'estudi "El consum mediàtic, cultural i d'oci en temps de crisi".