Mèdia26/11/2015

Competència obre nous expedients a Mediaset i Atresmedia relacionats amb la publicitat

Ara

BarcelonaNomés un dia després de multar els grups Mediaset i Atresmedia amb 812.000 i 34.000 euros, respectivament, per excés d'anuncis, la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha fet públic aquest dijous que ha incoat un nou expedient sancionador a cadascuna d'aquestes empreses per motius relacionats amb la publicitat.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En aquest cas, però, el problema no és que n'hagin emès massa, sinó que han introduït aquests continguts "sense respectar la integritat dels programes en què s'insereixen ni de les unitats que les conformen", fet que està prohibit per la llei de la comunicació audiovisual.

Cargando
No hay anuncios

Els expedients, que es resoldran en un termini màxim de sis mesos, fan referència a infraccions comeses a l'agost i al setembre i afecten canals secundaris dels dos grups –Energy, Divinity, Neox, Nova i Mega–, que sovint emeten la publicitat al mateix moment que als canals principals i, per tant, sense tenir en compte els seus propis continguts.