Harper, la més 'vip' del 'front row'

J.c.
10/09/2013

BarcelonaÉs vip i sempre ho serà. Aquest és el destí de la Harper, la filla petita de David i Victoria Beckham. Ha quedat clar en la Setmana de la Moda de Nova York, on la petita ha centrat totes les mirades de la primera fila de la desfilada de la col·lecció de la seva mare. Asseguda al braç del seu pare, va compartir front row amb personalitats de la talla d'Anna Wintour -a la imatge-, l'editora de l'edició nord-americana de Vogue .

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

De fet, la petita sembla que no es va acabar de sentir còmoda amb el dimoni vestit de Prada que representa Wintour. Molt inquieta al llarg de tota la desfilada, va arribar un moment en què no va voler saber res dels intents de l'editora per caure-li bé. Potser ja veia venir que la intentaria fitxar per fer de maniquí.

Cargando
No hay anuncios

No és estrany començar a treballar ben d'hora a can Beckham. El seu germà Romeo, amb catorze anys, ja ha protagonitzat una campana per a Burberry. La Harper també semblava en campanya allà. El vestit prisat i el cabell eren tota una declaració d'intencions fashionista .