Kantar Media mesurarà els tuits sobre programes de televisió

Mitjançant l'eina Instar Social, es mesurarà la participació a les xarxes abans, durant i després de l'emissió d'un programa 

Europa Press
04/12/2014

BarcelonaKantar Media ha llançat una eina que servirà com a sistema de mesura oficial a Espanya de l'audiència de l'anomenada 'social TV' a Twitter i que, entre altres serveis, monitoritzarà el número de tuits i retuits publicats abans, durant i després de l'emissió d'un programa.

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Aquestes noves mètriques han estat desenvolupades amb Twitter com a part de l'aliança global establerta l'any passat. Així, Kantar Twitter TV Ratings inclourà noves mètriques en exclusiva, no disponibles al mercat fins ara, com per exemple els 'autors únics', és a dir, el número d'individus únics que tuitegen sobre programes de televisió. També oferirà dades sobre l''audiència única' (quanta gent ha llegit els tuits) i les 'impressions' (el número de vegades que un tuit ha estat servit i, per tant, ha estat vist). De la mateixa manera, també s'hi integraran altres mètriques, com la mitjana de tuits publicats per minut i el major volum de tuits per minut relacionats amb el programa en qüestió.

Cargando
No hay anuncios

Instar Social, la nova eina que combina dades de Twitter amb l'experiència en la mesura d'audiències de Kantar Media, permet que les cadenes, les agències de mitjans i els anunciants entenguin exactament com Twitter pot potenciar el valor de la televisió. Instar Social està disponible des del passat 1 de desembre i es tracta d'una nova plataforma d'anàlisi de dades de la 'social TV' a Twitter. Instar Social inclou les mètriques exclusives de Kantar Twitter TV Ratings, en la qual hi apareix l'audiència social de programes, cadenes i l'afinitat de marques. A més, ofereix la possibilitat de veure el contingut de Twitter a temps real.