Audiències
Mèdia22/10/2012

El 'Salvados' amb Artur Mas arrasa en audiències

L'entrevista de Jordi Évole al president de la Generalitat va ser vista per 831.000 catalans i lidera còmodament el dia, mentre que a Espanya va ser el segon programa més seguit

Ara

Barcelona'Salvados' va fer aquest diumenge el seu millor resultat històric amb l'entrevista a Artur Mas, que va ser seguida per 831.000 espectadors a Catalunya, amb un 23,7% de quota. Es va beneficiar del 'descans' del '30 minuts' en favor de l'especial sobre les eleccions basques i gallegues de TV3, que només va ser seguit per 294.000 espectadors (un 9,2% del total). El més ferm competidor del 'prime time' va ser 'Aída', a Telecinco, que va aconseguir 568.000 televidents. De fet, els resultats extraordinaris del programa de Jordi Évole amb el president de la Generalitat van fer que el capítol de després, una reposició, s'enfilés a la sisena posició del rànquing d'emissions més vistes del dia, amb 486.000 espectadors, una xifra inèdita per a una reemissió.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A Espanya, el programa va fer també uns resultats excepcionals: 2,9 milions d'espectadors i un 'share' del 13,7%, però va ser el segon espai més vist de la jornada, ja que no va poder derrotar 'Aída', que en va arreplegar 3,7 milions i una quota del 18,3%. En tot cas, va ser també l'episodi més seguit de 'Salvados', tot i que per un estret marge de 48.000 espectadors respecte al capítol 'Jugando a banqueros'. A Catalunya, la distància entre l'entrevista de Mas i qualsevol altre 'Salvados' és de més de 200.000 seguidors.

Cargando
No hay anuncios

El rànquing de cadenes més vistes queda de la manera següent:

  1. Telecinco (10,9%)
  2. Antena 3 (10,8%)
  3. TV3 (9,7%)
  4. Cuatro (7,9%)
  5. La Sexta (7,5%)
  6. La 1 (6,2%)
  7. Factoría de Ficción (3,2%)
  8. 8TV (2,7%)
  9. Neox (2,0%)
  10. Clan (2,0%)
Cargando
No hay anuncios

I el rànquing acumulat de l'octubre:

  1. TV3 (14,8%)
  2. Telecinco (11,7%)
  3. Antena 3 (11,2%)
  4. La 1 (8,2%)