Mèdia08/11/2016

"Tots tenim un costat bo. O molt bo": La Marató presenta l'espot per a l'edició d'aquest any

El programa se celebrarà el 18 de desembre i se centrarà en l'ictus i les lesions cerebrals i medul·lars traumàtiques

Ara

BarcelonaLa Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat aquest dimarts la campanya publicitària de la pròxima edició de La Marató, que tindrà lloc el dia 18 de desembre i es destinarà a recaptar fons per a la investigació biomèdica sobre l'ictus i les lesions cerebrals i medul·lars traumàtiques. L'eslògan de la iniciativa solidària és 'Tots tenim un costat bo. O molt bo'.

Inscriu-te a la newsletter Els girs de guió bojos que ens agradenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'espot estrenat aquest dimarts està protagonitzat per un nen que (aparentment) ha patit un ictus i té immobilitzat el braç dret, però que tot i així intenta sortir-se'n com pot a l'escola. Al final del dia, però, es descobreix que la situació no era exactament com semblava i que tot plegat ocultava un missatge de profunda solidaritat.

Cargando
No hay anuncios

"L'espot consolida el to emocional i tornarà a tocar el cor dels catalans", ha assegurat, durant la presentació de l'anunci, Camil Roca, creatiu d'Ogilvy, l'empresa que ha dissenyat la campanya.

La Marató arribarà aquest 2016 a la seva 25a edició i serà presentada en aquesta ocasió per Ramon Pellicer i Helena Garcia Melero.