DIADA 11 DE SETEMBRE

L'ofrena floral a la tomba de Josep Irla té un marcat to electoral amb missatges en favor del dret a decidir

Els representants de les institucions posen d'exemple l'expresident per fer una "defensa pacífica i serena" de Catalunya des de l'exili

Acn
11/09/2015

BarcelonaEl tret de sortida de la Diada a les comarques de Girona el dóna l'ofrena floral que cada any es fa al cementiri de Sant Feliu de Guíxols, on descansen les despulles de l'expresident de la Generalitat a l'exili Josep Irla.

Inscriu-te a la newsletter PolíticaUna mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Enguany es compleixen 75 anys del seu nomenament com a president, després de l'afusellament de Lluís Companys. L'acte ha tingut un marcat to electoral, ja que els representants de les institucions han aprofitat per llançar missatges en favor del dret a decidir i han remarcat la importància que es voti el proper 27-S.

Cargando
No hay anuncios

A més, han posat d'exemple la defensa "serena i pacífica" de Catalunya que Irla va fer des de l'exili i que, segons apunten, ha de guiar moments històrics com l'actual.