Universitats

Intent de ciberatac a la UPF pocs dies abans dels exàmens finals

Una imatge del campus de la Ciutadella de la UPF.
1 min

La UPF ha patit avui un intent de ciberatac que ha deixat els serveis informàtics sense connexió pocs dies abans que els alumnes comencin els exàmens finals. Segons l’Agència de Ciberseguretat, s'ha activat un pla per contenir possibles incidències, i els Mossos d'Esquadra ja ho investiguen.

L’Agència ha pogut detectar l'intent d'atac informàtic abans que s'executés. Ara per ara és impossible accedir als serveis informàtics de la universitat, però es manté l'activitat docent. De fet, es preveu que la situació es normalitzi aquesta tarda.

Des de la UPF lamenten que l'afectació s'hagi produït just abans dels exàmens finals. "S'anirà informant de les novetats a través de les xarxes socials i de la web institucional", han assegurat.

stats