Obre la nova escola bressol municipal Caspolino, al districte de Gràcia

El nou equipament té capacitat per a 87 infants amb edats compreses entre els 4 mesos i els 3 anys

1 min

Ja ha obert les portes la nova Escola Bressol Municipal Caspolino. Situada al carrer Neptú, 12, al districte de Gràcia, l’escola té capacitat per a 87 infants, amb edats compreses entre els 4 mesos i els 3 anys.

L’Escola Bressol Municipal Caspolino ofereix els seus serveis de dilluns a divendres de 8 a 12 hores i de 15 a 17 hores, i per a les famílies que ho sol·licitin, entre les 12 i les 15 hores ofereix als infants matriculats el servei de dinar i descans. A més, ofereix també a les famílies la possibilitat d’acollir-se al servei extraordinari de permanència per als infants de 17 a 18 hores o de 17 a 19 hores.

Amb l’obertura de l’Escola Bressol Municipal Caspolino, l'Ajuntament de Barcelona compleix amb el compromís adquirit al principi de l'actual mandat d’obrir tres noves escoles bressol aquest curs 2012-13. Actualment l’Ajuntament de Barcelona ofereix a les famílies de la ciutat un total de 95 escoles bressol municipals, amb capacitat per a 8.013 infants matriculats.

stats