'Quasi idèntics': l'anunci que intenta demostrar que mastegar xiclet no dóna mala imatge

La marca Beldent ha convertit en un èxit a YouTube un espot presentat com a experiment amb parelles de bessons i 481 participants que responen a un test sobre les sensacions que els provoquen

Ara
1 min

BarcelonaQuè penses quan veus algú mastegant xiclet en públic? T'has trobat mai que algú amb qui no tens gaire confiança es disculpa perquè menja xiclet mentre parla amb tu? Trobes que hi ha situacions en què menjar xiclet fins i tot és una actitud que transmet bones vibracions? O tot el contrari?

La marca Beldent, que és el nom que utilitza Trident en alguns països de Sud-amèrica, ha llançat a l'Argentina una campanya que s'ha convertit en un èxit a YouTube els darrers tres mesos: el seu objectiu no és cap altre que demostrar que mastegar xiclet, contràriament al que creu molta gent, no dóna mala imatge... segons el seu particular experiment.

Per enregistrar aquest anunci presentat com a experiment van reunir diverses parelles de bessons idèntics al MacBA (Museu d'Art Contemporani de Buenos Aires) i els van vestir i maquillar de manera exacta. Només hi havia una diferència: un dels dos mastegava xiclet i l'altre posava cara de pòquer. Davant de cara parella, els 481 participants en l'experiment havien d'anar responent a unes preguntes molt concretes encaminades a l'objectiu dels anunciants. El vídeo que mostra un resum de l'experiment ha rebut més de 2,5 milions de visites. El text que l'acompanya explicita el resultat que, segons Beldent, va donar la prova.

stats