Societat 07/12/2014

El ‘Poblenou Urban District’ celebra la primera edició de l’Open Night

La jornada mostrarà els espais i les activitats dels socis que formen part de la comunitat de creatius del districte

Ara
2 min
poblenou eterna

BarcelonaL’Open Night que se celebrarà el proper 12 de desembre al Poblenou suposarà una oportunitat única per visitar galeries d’art, showrooms, hubs, agències de publicitat, productores audiovisuals, estudis d’artistes, espais gastronòmics, botigues, cocteleries, hotels i restaurants del Poblenou que se sumen a aquesta nova proposta oferint promocions especials i gran quantitat d’activitats, organitzades, en exclusiva, per aquesta ocasió.

La iniciativa vol donar visibilitat a un dels escenaris urbans més genuïns de Barcelona. Uns 50 espais, aproximadament, s’han afegit a aquesta iniciativa que proposa exposicions d’art, tasts i degustacions, descomptes a botigues, demostracions i tallers, còctels, tapes, música en directe, menús especials i conferències. Tot, en clau creativa.

A més, l’Open Night, en col·laboració amb La Cervecita i La Fira de Poblenou, acollirà La Fira On Tour, una degustació de cerveses artesanes per diferents espais del Poblenou Urban District, el contenidor de les propostes artístiques i creatives del districte.

La celebració de l’Open Night coincideix, enguany, amb la recent publicació del Mapa#7 del Poblenou Urban District, una de les publicacions més especials de les 7 edicions del mapa. Aquesta última edició compta amb una nova sinergia, ja que la portada és el resultat de la col·laboració entre un dels nostres associats, BAU, Centre Universitari de Disseny i ell mateix Poblenou Urban District.

El programa complet de Poblenou Urban District Open Night, amb totes les seves activitats, promocions especials, propostes culturals i ofertes exclusives les podreu consultar a través de la pàgina web de l’associació.

El Poblenou Urban District és una associació sense ànim de lucre fundada l’any 2012 que té com a objectiu promoure aquesta zona on conviuen edificis d’última generació, com la Torre Agbar o el Disseny Hub Barcelona, amb antics magatzems, galeries d’art, fundacions, estudis de disseny, agències de publicitat, centres d’ensenyament superior, productores audiovisuals i un repertori notable d’hotels i restaurants.

Des dels seus inicis, l’associació ha treballat per establir el barri com a nou epicentre cultural i emprenedor dins l’entramat urbà de Barcelona, tot seguint el model que van seguir altres ciutats com Wynwood Arts District a Miami, o el Meatpacking District a Nova York.

Amb l’ànim de guiar els ciutadans per aquest territori encara inexplorat, el Poblenou Urban District publica semestralment un mapa-guia on es localitzen cadascun dels espais que formen part activa d’aquest nou districte de l’art i la creativitat, i també organitza una sèrie d’esdeveniments i circuits anuals –sempre vinculats a la creació–, l’objectiu principal dels quals és donar a conèixer la riquesa i qualitat del patrimoni artístic, cultural, històric, comercial i turístic del Poblenou.

stats