Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

Dotze milions de dòlars a les escombraries

Aquesta és la xifra que han invertit Gannett, The New York Times i The Washington Post en Ongo, un quiosc digital de pagament que agrega i organitza notícies i les enllaça amb la plataforma original. S'hi pot accedir des de qualsevol navegador. La tarifa bàsica puja a 6,99 dòlars mensuals. Si pagues més, n'hi pots afegir d'altres: The Guardian , per exemple, són 9,99 dòlars més.

E così via .

Dic sempre que, a la xarxa, cada cop hi veurem més pagament, no menys. I aquesta notícia sembla que ho confirma, oi? Doncs no gaire. ¿On són els codis de resposta ràpida que actualitzen soles les notícies sobre esdeveniments en marxa que m'interessen o que em permeten compartir-les automàticament amb la meva xarxa d'amics, coneguts i saludats? On són els marcadors de realitat augmentada amb enllaços per anar més enllà de la pàgina impresa del meu diari o revista? On és la integració de les fotos amb Google Googles? Per què no proven de fer servir Square o Bump per facilitar el pagament? Etc.

Més pagament vol dir millor servei i més opcions per a l'usuari contemporani, a qui el consum de notícies en paper resulta una carregosa despesa de temps, d'espai i d'atenció. Ongo no resol res de tot això.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT