Publicitat
Publicitat

Audiències

L''APM?' domina un 'prime time' fluix pel Barça

La transmissió del futbol a través dels canals de pagament fa baixar els resultats de les cadenes en obert a la franja de màxima audiència

L''APM?' va ser el programa més vist d'aquest dimarts a la nit, tot i que amb uns registres inferiors als habituals. La coincidència de l'espai de zàping amb la segona part del Barça-Granada –que només es podia veure a través de canals de pagament– va deixar-lo amb 571.000 espectadors i una quota de pantalla del 17,6%. Malgrat tot, cap altra de les propostes de les cadenes que emeten en obert no li va fer ombra: el seu principal rival va ser el concurs de Telecinco 'Tú sí que vales', que va tenir, de mitjana, 283.000 espectadors i un 'share' del 13,3%.

Aquest espai, però, va liderar a partir de les 23.00, un cop acabat el partit i l''APM?'. A TV3, 'Mestres' va reunir 297.000 persones –la pitjor xifra fins ara– i un 9,7% de quota, i va quedar en segona posició, per davant d''Españoles en el mundo', que va aportar 266.000 espectadors a La 1.

Fora del 'prime time', el 'Telenotícies migdia' va ser el programa més vist del dia, amb 700.000 espectadors i un 32,7% de quota de pantalla. TV3, amb un 14,5% de 'share' global, va liderar la jornada per davant de Telecinco (11,8%) i La 1 (10,3%).

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT