Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Senyores, s'han quedat curtes...

L'Instituto de la Mujer ha demanat a dues empreses que retirin o modifiquin els seus anuncis. Considera que el d'Alfa Romeo fomenta la violència masclista perquè una veu femenina excitada diu: "Mira'm, toca'm, acarona'm, provoca'm, sedueix-me, controla'm, protegeix-me, crida'm…". A Danone els demanen que incloguin un pare en un anunci en què surten uns nens parlant a la seva mare treballadora sobre el berenar. Des d'aquí vull donar les gràcies amb el cor a la mà a aquestes dones que lluiten pels meus drets observant els més mínims detalls subliminals de la televisió. N'he detectat uns quants més i voldria ajudar-les. Als de Danone que els diguin també que em sembla fatal que Carmen Machi vagi esbombant que les dones tenim gasos i ens sentim inflades. D'això es dedueix que de vegades tenim ganes de tirar-nos algun pet. De vegades darrere d'aquest anunci en ve un altre que ens consola informant-nos que hi ha unes compreses que eviten que la nostra menstruació faci pudor. Un tercer anunci esbomba que a partir d'una determinada edat tindré pèrdues d'orina, i unes senyores ens recomanen unes altres compreses que evitaran que embrutem el seient del teatre quan hi anem a veure un espectacle. Segurament, en una pausa d' El hormiguero apareixerà una altra dona que no es pot concentrar llegint un llibre perquè té una picor vaginal insuportable. Ella, mirant-nos als ulls, ens explicarà que sort en té d'una pomada balsàmica que li ha permès acabar totes les lectures. Ben pensat, senyores de l'Instituto de la Mujer, gairebé prefereixo que els espectadors s'imaginin que quan sóc a casa preparo sola el berenar a la canalla i que incito el meu home a seduir-me com un mascle de pel·lícula. Que la tele expliqui que som unes femelles flatulentes que fem pudor quan tenim la regla, que ens pixem a les calces i que, a sobre, ens pica l'entrecuix, també afecta la nostra dignitat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT