Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Tornen per Nadal...

De mica en mica (i a un preu rebaixat) van tornant els anunciants a La noria. Això demostra que el màrqueting televisiu només té principis morals si comporta més beneficis publicitaris. Si la setmana passada ja van anar apareixent els de Vitaldent, Securitas Direct, alguna empresa discogràfica i la vident Esperanza Gracia, aquest dissabte es van sumar al retorn publicitari els de Burger King i les conserves Isabel. Fins i tot les ONG han aprofitat la ganga publicitària en prime time per fer-se ressò de les seves causes solidàries. Com que són ONGs la seva integritat moral està fora de qualsevol dubte en nom de la tasca lloable que defensen. Telecinco ha sabut veure on podien trobar la solució a la seva patinada, i si bé en un principi la cadena i el programa van quedar fatal, ara són els anunciants nous els que demostren la seva hipocresia. Tots tornen per Nadal. I si és barat, fins i tot hi van més de pressa.

Veurem què triga la resta a arribar perquè la campanya de Nadal és l'època forta de consum i en temps de crisi no es pot desaprofitar cap oportunitat. Per ara La noria no ha fet ni una sola referència a la problemàtica. Com si no hagués passat. Esperen que sense dir res el tema s'oblidi i els anunciants s'ho repensin. No convé refrescar la memòria i perpetuar el conflicte. D'aquesta crisi d'anunciants qui en sortirà beneficiat a mitjà termini serà La noria. Recuperar els clients que van marxar un dia els donarà la força de la tossuderia. Primer, en un atac d'ingenuïtat, alguns van dubtar de la continuïtat del programa. Però tele i màrqueting són un simple joc d'interessos en què ningú no vol deixar de participar, i menys ara que tothom es fixa com mai en les pauses publicitàries de La noria. El Nadal a Telecinco més enllà de portar la carrincloneria pròpia de les festes ens permetrà veure un duel interessant: crisi econòmica contra crisi de valors. Veurem quina pesa més.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT