Publicitat
Publicitat

A FAVOR/ EN CONTRA

El clima psicològic de crisi afavorirà les rebaixes?

Les rebaixes sempre són bones, amb crisi o sense. En tot cas, entenem que al voltant del 80% dels consumidors manté el seu poder de compra tot i les hores baixes que viu l'economia. És cert que molta gent ha deixat de comprar aquestes festes pensant en les rebaixes. El mal temps també hi ha ajudat. El fred convida a seguir anant de botigues per adquirir articles d'hivern que no s'hauran de guardar a l'armari fins a l'any que ve. Creiem que aquesta serà una bona campanya, en què vendrem entre un 2% i un 6% més que l'any passat.

Les mesures posades en marxa pel govern espanyol -com la pujada del preu de la llum, del gas o dels transports- retallen encara més el pressupost dels consumidors en aquestes rebaixes d'època de crisi. La gent ha aguantat molt la seva despesa per Nadal a l'espera dels descomptes. La campanya pot ser bona per als consumidors, que segurament trobaran bones ofertes, però la situació no és tan favorable per als botiguers. Després de tres anys molts fluixos han acumulat estocs, que intentaran liquidar a base d'importants retallades de preus. La campanya serà merament correcta.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT