Publicitat
Publicitat

LA LLAMBREGADA

Ens l'han tornat a fotre

Hola, sóc el geni publicitari que aconsegueix col·locar periòdicament a tots (tots!!!) els mitjans de comunicació la imatge de la marca de roba que em contracta. Ei, i sense pagar un sol cèntim!!! Perquè, a veure, ¿vostè sap quant val un anunci a la portada d'un diari? ¿I mitja plana interior? ¿I sap quant val ser un dels titulars d'un informatiu? ¿I aconseguir que t'hi facin un vídeo de 2 minuts? ¿I té idea de quant val aconseguir tot això, però multiplicat per tots els mitjans del planeta? ¿Sap el pressupost que cal per fer sortir un anunci com el nostre a tots els llocs en què ha sortit? És que no ho paguem ni especulant fins a enfonsar la prima de risc de tota la Unió Europea, la Xina i els Estats Units...

Doncs, ves per on, amb aquestes manetes i sense pagar res de res de res, gratis total, jo i només jo he aconseguit ser trending topic informatiu mundial amb la ja famosa foto de l'anunci en què vaig fer aparèixer el papa de Roma morrejant-se amb l'imam de la mesquita Al-Azhar del Caire. Ah, ¿que vol saber com m'ho he fet? Miri, em cau bé i li explicaré la recepta. Vostè pensi com ofendre algú amb molta capacitat mediàtica. Vaja, li vull dir que asseguri's de buscar algú que quan s'emprenyi, la seva emprenyada surti per totes bandes. I un cop trobi el qui, busqui el com. Es tracta de provocar al màxim per obtenir una resposta d'indignació que sigui tan polèmica que s'acabi convertint en notícia. Un cop aconseguit que l'anunci ja no sigui un anunci sinó una notícia polèmica, i per tant sigui tractada com a tal, s'agafa el consegüent ressò mediàtic i es procedeix a seguir-lo amb els ullets fent el signe de la moneda que més agradi, senyal d'ingrés de virolla. Senzill, oi? Bé, a mi no m'ha fallat mai. Almenys de moment. Tot serà que algun cop em passi de la ratlla per la banda dels imams i se m'acabin les ganes de continuar provocant. Les ganes i la vida. No sé si m'explico.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT