Publicitat
Publicitat

El govern espanyol vol construir una “única marca Espanya” a l'exterior

El ministre d'Afers Exteriors i Cooperació, José Manuel García-Margallo, convida les oficines autonòmiques a utilitzar la xarxa comercial estatal

El govern espanyol va acordar aquest dimarts amb les grans empreses espanyoles establir un canal de comunicació permanent perquè l'administració es posi al servei de les empreses amb l'objectiu de potenciar la "marca Espanya" a l'exterior. Així ho va anunciar el ministre d'Afers Exteriors i de Cooperació, José Manuel García-Margallo, després de la reunió celebrada dimarts.

A la trobada hi van assistir representants de 30 grans empreses espanyoles amb projecció internacional, entre les quals hi havia Repsol, Iberdrola, Ferrovial, Telefónica, Santander, BBVA i Inditex.

Amb paraules de García-Margallo, "qui té una marca, té una marca, qui en té dues en té mitja, i qui en té tres no en té cap". Així, el titular d'Exteriors convida les autonomies a sumar-se a "l'esforç comú" per unificar la imatge del país, i insta les oficines comercials autonòmiques a utilitzar la xarxa estatal.

Més continguts de