Publicitat
Publicitat

Tots els partits dels blaugranes han estat líders de la seva franja

El Barça acumula audiència fins i tot en pretemporada i de matinada

Més de 80.000 catalans van aguantar desperts fins a quarts de 5 de la matinada per veure un partit de pretemporada del Barça. Fins ara n'ha disputat sis, i en tots ha rebut el suport majoritari de l'audiència.

Hi havia ganes de Barça. És la conclusió que es desprèn de l'audiència dels sis primers amistosos jugats per l'equip de Guardiola aquest estiu. Tots han estat líders en les seves franges, i els que s'oferien en horaris més còmodes fins i tot s'han situat com els espais més vistos del dia a Catalunya.

És el cas del matx que va inaugurar la pretemporada, que els blaugranes van disputar el 23 de juliol al camp del Hadjuk Split. El partit, emès a les 20.30 h, va tenir una mitjana de 377.000 espectadors i una quota de pantalla d'un 21,3%, que el van convertir en líder de la jornada.

Tres dies més tard, el Barça va derrotar l'Internacional de Porto Alegre a la semifinal de la Copa Audi. El partit va començar a les 18.15 h i va reunir 285.000 catalans, que van pujar fins als 378.000 (22,9% de share ) a la tanda de penals, que va ser la quarta emissió més vista del dia. L'endemà, i en un horari molt més favorable (20.45 h), els blaugranes van guanyar el torneig contra el Bayern de Munic. 603.000 persones (un 26% de quota) ho van veure per TV3 i van convertir el matx en el programa més vist del dia.

L'arribada als Estats Units va suposar l'endarreriment dels horaris i, com a conseqüència, un descens del nombre d'espectadors, però tot i així els resultats no van ser gens dolents. 228.000 persones van seguir per TV3 el partit contra el Manchester, que va començar a la 1.00 del 31 de juliol. Això representa un 27,8% dels catalans que miraven la televisió, i un 10% dels que havien seguit la final de la Champions, que havia enfrontat els mateixos equips dos mesos abans. El partit va ser la vuitena emissió més vista del dia.

El Barça-Chivas no va començar fins a les 2.30 h, i va acabar passades les 4.00 h. Tot i així, va reunir 82.000 persones, amb un share d'un 38,4%. Per últim, el partit contra l'Amèrica, que dissabte va tancar la gira americana del Barça, va tornar a liderar del dia. El van seguir 450.000 persones -cal tenir en compte que va començar a les 22.00 h- i va aconseguir una quota del 24,1%.

Més continguts de