Publicitat
Publicitat

Ryanair indemnitza amb 479 euros un passatger al qual no va deixar embarcar sense DNI, després que l'hi robessin

L'afectat va haver de fer el trajecte en cotxe

La companyia aèria Ryanair ha indemnitzat amb 479,49 euros un passatger al qual no va permetre embarcar en el vol Barcelona-Valladolid, després que li robessin el DNI. L'afectat va demandar la companyia, després d'haver de fer el trajecte en cotxe.

Els fets van tenir lloc el 6 d'abril del 2011. En arribar a l'aeroport del Prat, Antonio R., veí de Granollers (Barcelona), es va adonar que li havien robat la cartera, amb el DNI a dins. Malgrat que l'afectat va presentar la denúncia policial, el carnet de conduir i una fotocòpia del DNI, el personal de Ryanair es va negar que embarqués.

Després de veure's obligat a fer el trajecte en cotxe i de considerar que s'havien vulnerat els seus drets, Antonio R. va denunciar els fets a l'agència estatal de seguretat, que ha resolt condemnar la companyia amb el pagament d'una indemnització de 250 euros més el reemborsament del cost del bitllet per "denegació d'embarcament injustificada".

L'afectat, que també havia denunciat els fets a Ryanair sense rebre cap tipus de resposta, va decidir presentar una demanda contra l'empresa als Jutjats de Granollers (Barcelona). Reclamava ampliar la indemnització fins als 479,49 euros, després de comptar també el temps perdut en el desplaçament.

Davant d'aquesta denúncia, la companyia aèria ha ofert a Antonio R. la totalitat de la reclamació per evitar que s'hagi de celebrar el judici.

Etiquetes

Més continguts de