concerts a Barcelona

Un Palau Sant Jordi adolescent es rendeix a Justin Bieber

18.000 adolescents van assistir a l'esperat concert de l'actual ídol juvenil a Barcelona ahir a la nit. El ball de 'La Macarena' i el moment en què el cantant es va posar la samarreta del Barça, dues de les accions més aclamandes de la nit

Justin Bieber, en un moment del concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
Redacció
07/04/2011
1 min

BarcelonaEl jove canadenc va oferir ahir a la nit al Palau Sant Jordi de Barcelona l'esperat concert per a tot el seu estol de fans juvenils. El concert es va fer en el marc de la gira My World Tour i va arribar a Barcelona després d'haver fet parada primer a Madrid.

Un espectacle ple de coreografies i versions va fer embogir un públic majoritàriament adolescent. Dos dels moments més aclamats de la nit van ser quan Bieber es va posar la samarreta del Barça i quan va ballar La MacarenaLa Macarena.

Els fans que vulguin veure aquests o altres moments del concert d'ahir a la nit hauran de recórrer a la xarxa, ja que Bieber no va deixar entrar les càmeres dels mitjans al seu espactacle. Avui, YouTube i la resta de xarxes van plenes de vídeos de l'actuació d'ahir, i fins i tot hi ha un usuari que ha penjat tot el concert sencer.

stats