Publicitat
Publicitat

MODA

Dissenyadors i marques obren les seves botigues efímeres al Rec fins dissabte

Igualada fa 'pop-up'

Les experimental stores arriben a les antigues adoberies d'Igualada

Igualada acull la tercera edició del REC, una experiència que barreja moda, disseny i creativitat en forma de 'pop-up' stores a les antigues adoberies de la ciutat. Un total de 25 dissenyadors i marques, entre els quals destaquen Sita Murt, Custo Barcelona, Josep Abril, Miriam Ponsa, Txell Miras, Textura, David Valls, Mimótica Micola o Mosquito en Alaska, entre d'altres, han reaprofitat els materials i els espais disponibles del complex industrial en desús i els han transformat en botigues d'estocs a preus molt assequibles.

L'objectiu d'aquesta iniciativa efímera és recuperar l'antic barri del Rec, donar-lo a conèixer i reivindicar la seva conservació com a patrimoni. Tot i sorgir com una experiència única i sense voluntat de continuïtat, les dues edicions anteriors del REC han reunit més de 25.000 persones i la tercera també es preveu exitosa i incorpora novetats, com un concurs per a joves creadors per a crear sinèrgies amb marques i dissenyadors consolidats.

A la presentació oficial del REC s'han donat a conèixer els guanyadors dels I Premis Rec.0, als quals s'hi han presentat un centenar d'estudiants de les escoles de moda i disseny costumitzant una samarreta amb el Mediterrani com a leitmotiv. El jurat, format pels diferents dissenyadors, ha premiat l'obra d'Alina Eriwia, que gaudirà d'una beca de quatre mesos als tallers de Sita Murt.


Els llibres que ens fan grans

Més continguts de

Els llibres que ens fan grans
PUBLICITAT
PUBLICITAT