Cultura 25/03/2014

El Liceu engega un pla per captar nous públics entre els turistes

L'objectiu principal és incrementar les fonts d'ingressos i de moment s'han centrat en els mercats de Rússia, els Estats Units i el Japó

Acn
1 min
El Gran Teatre del Liceu

BarcelonaEl Gran Teatre del Liceu ha encarregat a l'empresa DNA, experta en turisme i oci cultural, un pla de captació de nous públics en els segments turístic, cultural i empresarial. L' acció forma part del Pla Estratègic i de Viabilitat 2014-2016 que ha presentat la direcció del teatre i que té com a objectiu principal incrementar les fonts d'ingressos.

Com a primeres mesures, el Liceu ha reforçat els lligams amb Turisme de Barcelona, incorporant-se al Barcelona Convention Bureau, amb la finalitat de captar clients dels congressos i reunions que s'organitzen a la ciutat.

També s'ultimen acords amb operadors turístics mundials per atreure visites i espectadors al teatre. De moment, s'han centrat en els mercats de Rússia, els Estats Units i el Japó. "L'objectiu d'aquests acords és situar el Liceu a l'agenda dels operadors d'arreu del món. Cal explotar l'atractiu cultural del Liceu per a nous públics", ha afirmat el director general del teatre, Roger Guasch.

stats