La tria del director: 5 internacionals per a diferents paladars

1 min

‘Tala’, de Krystian Lupa

El director polonès torna a Girona per setena vegada amb un nou Bernhard, el quart, el seu fort, que encara ha d’estrenar aquest mateix octubre.

‘Tandy’, d’Angélica Liddell

La creadora madrilenya -l’única artista de l’Estat que ha anat tres vegades a Avinyó- s’interroga aquí sobre Déu i l’amor.

‘King size’, de C. Marthaler

“Només sóc fan de Marthaler. I molta gent no el suporta”, diu Sunyer. Presenta una peça de teatre musical surrealista. ‘Macbeth’, de Brett Bailey

Un grup d’empresaris gironins ha subvencionat el bolo d’aquesta òpera en què Macbeth és un senyor de la guerra del Congo. Un director tan radical i polèmic tractant el colonialisme i el racisme que l’han arribat a vetar.

‘Cop fatal’, d’Alain Platel

És el millor espectacle que Sunyer ha vist a l’últim festival d’Avinyó i que fa interpretar el repertori barroc a músics tradicionals de Kinshasa.

stats