Puig augmenta un 7,5% les vendes el primer trimestre, fins als 1.206 milions
El grup familiar de moda, cosmètica i perfumeria manté la previsió de créixer entre el 6% i el 8% malgrat la guerra aranzelària
BarcelonaPuig va tancar el primer trimestre d'aquest any amb un augment de les vendes del 7,5%, fins als 1.206 milions d'euros. Aquesta evolució fa que la companyia de cosmètica, moda i perfumeria mantingui la previsió d'un increment anual de les vendes d'entre el 6% i el 8%, malgrat la guerra aranzelària iniciada pel president dels EUA, Donald Trump.
L'activitat principal del negoci, fragàncies i moda, és la que més estira el conjunt. En total les vendes en aquest àmbit van créixer un 10,4%, fins als 896 milions d'euros, entre gener i març. El negoci del maquillatge, en canvi, ha experimentat un descens del 6%, fins als 165,3 milions d'euros.
El grup familiar, que cotitza a la borsa des del maig de l'any passat i forma part de l'Íbex-35, també manté les seves expectatives d'increment del marge del resultat d'explotació (ebitda) ajustat.
El president del grup, Marc Puig, destaca que la companyia ha començat l'any "amb força" i per sobre del mercat de la bellesa prèmium en l'àmbit global. També subratlla l'alça experimentada en totes les zones geogràfiques i destaca Amèrica, on mantenen les perspectives per al 2025 malgrat el context macroeconòmic i la guerra aranzelària iniciada per Donald Trump.