CaixaBank
Especials 19/10/2022

CaixaBank potencia el seu compromís amb la societat amb un nou propòsit de marca: “Estar a prop de les persones per a tot allò que importa”

El llançament del propòsit de marca va acompanyat d'un nou ‘claim’ corporatiu (‘Tu i jo. Nosaltres’) i una campanya publicitària institucional en grans mitjans, que simbolitza la importància de tenir a prop algú que et doni suport en els moments clau

Redacció
2 min
L’enginyer espanyol Carlos González Pintado.

CaixaBank ha anunciat el seu nou propòsit de marca: ‘Estar a prop de les persones per a tot allò que importa’. Aquest llançament emfatitza el seu compromís de proximitat amb la societat i amb tots els seus grups d'interès, començant pels clients; reforça la seva cultura corporativa, i està alineat amb el seu Pla Estratègic.

L'entitat ha decidit definir un nou propòsit de marca una vegada culminada la integració amb Bankia, operació que l’ha consolidat com a primer grup financer a Espanya.

Arran d'aquesta definició, CaixaBank ha evolucionat també el seu claim, que passa a ser ‘Tu i jo. Nosaltres’, com a reflex del compromís d'estar a prop de les persones i de la societat en el seu conjunt, i de ser part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats.

La campanya mostra les històries reals de Carlos González Pintado, l'enginyer espanyol que va mantenir la comunicació amb els astronautes i la base de Houston en l’arribada de l'home a la Lluna, i de l'atleta britànic Derek Redmond, protagonista d'un dels moments més emotius de Barcelona 92.

El propòsit de marca i el lema s'han desenvolupat a partir d'una profunda anàlisi de la marca CaixaBank per identificar els territoris clau que la defineixen i els factors que constitueixen la seva principal diferenciació en el mercat. Per fer-ho, s'ha comptat amb la participació de directius i empleats de l'entitat, així com focus group amb clients i no clients de diferents edats i perfils. En el seu disseny, s'han aplicat noves metodologies d'anàlisi i comprensió de la relació del consumidor amb les marques. 

Suport a les persones

La nova línia comunicativa definida emfatitza el compromís de l'entitat amb donar suport a les persones en tot allò que els importi i ajudar-les en les seves preocupacions, sent part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats financeres. Es tracta de ser pròxim no només de manera física sinó, sobretot, de forma personal, ja sigui per canals presencials o digitals, i oferir solucions a mida, en funció de les necessitats i la situació de cadascú.

Per fer-ho, compta amb l'equip més ampli de professionals de la banca espanyola dedicats a l'atenció personal als clients, i també amb la xarxa d'oficines més gran del país, amb presència en 2.234 municipis; una estructura de 13.000 caixers, 17 rutes d'ofimòbils que donen servei a més de 600 municipis, i nombroses fórmules d'atenció remota i digital.

Així mateix, CaixaBank presta atenció especialitzada a tots els segments de població, i els seus productes i serveis cobreixen qualsevol necessitat bancària i asseguradora, així com moltes altres de no financeres.

El Grup CaixaBank té, a més, especial sensibilitat amb les persones més vulnerables. No en va, és el que més treballa per la inclusió financera i social a Espanya, no només a través de la seva àmplia xarxa, sinó també amb el seu compromís per no abandonar les poblacions en què és l'única entitat; amb apostes socials i sostenibles úniques en el mercat, com MicroBank, l'entitat de microfinances líder a Europa, o CaixaBank Dualiza; amb les múltiples accions de voluntariat dels seus treballadors, i, especialment, a través de la seva col·laboració amb la Fundació ”la Caixa”.

stats